Proč se mi vrací zboží z reklamace nefunkční??

20. června 2008 v 14:12 | Kuba |  Zajímavosti
Odpověď na dotaz v nadpisu je velice prostá. Technické oddělení i4wifi přijímá reklamované produkty a testuje je vždy pouze na uvedenou závadu.
Při vyplňování RMA formuláře na našem webu je třeba do kolonky popis závady uvést vždy přesný popis nestandartního chování zařízení.
Najdou se tací, kteří do této kolonky uvedou popis závady: nejde, nefunkční, mrtvola, not working apod. V případě takovéhoto popisu závady technik zařízení odzkouší pouze na uvedenou závadu, tedy v případě "nejde" k zařízení připojí napájení a jestliže se rozsvítí příslušná signalizace tak zařízení odešle zpět s vyjádřením: uvedená závada se neprojevila
A má pravdu - zařízení "šlo".
Proto bychom všechny zákazníky rádi požádali.. Když už je nutné zařízení reklamovat (a občas se to bohužel stává), vyplňujte prosím pečlivě toto políčko. Jestliže Vám nefunguje ethernetový port, uveďte jeho číslo, jestliže máte nízký signál wifi stačí popis "slabý signál".
Pokud toto provedete tak bude spokojenost na obou stranách a my Vám budeme moci odeslat zpět opravené, plně funkční zařízení.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nobody nobody | 30. června 2008 v 10:29 | Reagovat

Pokud má zařízení nefunkční porty, tak prostě nejde a LED mohou svítit a blikat jak se jim zachce. Takových případů může být víc. Co víc má jako člověk psát, když neví proč přestalo fungovat nebo proč vlastně nejde. Takže z vaší strany je to pěknej ojeb.

2 technik :) technik :) | 2. července 2008 v 16:26 | Reagovat

pekne slovickareni, aby se technik nenadrel. chci videt jak sitove zarizeni chodi. Ono ma nozicky aby slo ?

3 reset reset | 11. července 2008 v 1:06 | Reagovat

UBOHOST - pokud zarizeni nejde, tak je povinen servis i na vyjadreni zakaznika, ze to nejde plne odzkouset a pr. opravit zbozi, ktere je v zaruce. Kdyz neco reklamuji, tak se snazim napsat co nejvic, ale pokud by se stalo, ze je ta dana vec zkratka mrtva, tak nevim co vic k tomu napsat (upozornuji, ze to neni muj pripad). Dale si jiste myslim, ze takovym vyjadrovanim a zkratka politikou arogance velkoobchodu i4wifi zbytecne ztraci zakazniky. Jiste si nekteri vzpomenou na aoragantnost pri vyrizovani reklamaci i4 s RB153. Po ctyrech reklamacich teprve priznali, ze zarizeni ma problem a az na zaklade jejich tzv. nadstadartni vraceni penez jsme se dozkali vraceni ovsem az po 2 mesicicich. Kazdy si jiste vzpomene na jedno jihlavske skoleni a vyjadrovani k adapteru dodavanym k RB112kam . .. adapter byl vhodny jen pro RB112ku kde nebyli miniPCI karty ... a takovych kouzelnych vyjadreni I4 ci i4wifi vydalo vice nez dost !!!

4 Veno Veno | 12. srpna 2008 v 13:44 | Reagovat

Pracuji jako zkusebni technik, obdoba reklamacniho technika, dalo by se rici, ze v podobnem odvetvi. Bez presneho popisu zavady se opravdu neda dost dobre zarizeni proverit, tedy pokud neni viditelne poskozene. Dostavaji se mi do rukou, mimo jine,  plne konfigurovatelne ridici systemy, kde muze nefunkcnost zpusobit i chyba firmwaru. Bez presneho popisu zavady, nejsem schopen takove zarizeni proverit ve vsech moznych kombinaci konfigurace. Navic pokud bych nejakou chybu nefunkcnosti hledal timto nemoznym zpusobem, stravil bych jiste spoustu casu, ktery je "drahy" a jiste by prevysil porizovaci cenu testovaneho zarizeni a navic nemluvim jen o jednom zarizeni. Za takovy tyden se jich muze nakupit i nekolik kusu. A pak zkuste hledat zavadu bez presneho popisu. To je tak na provaz a jit k lesu ! Vy, kteri zde negativne komentujete vyzvu k potrebe psat podrobne popisy zavady, zkuste si takovou praci pak delat !  S pozdravem, panove.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama