Technická podpora Router OS

30. července 2008 v 10:51 | Kuba |  Nezařaditelné
Poslední dobou se množí žádosti o placenou technickou podpodru RouterOS Mikrotik.
Jen tedy pár poznámek k tomu aby podpora probíhala ku spokojenosti naší i Vaší.
Při první komunikaci s pracovníkem tech. podpory
- uvést číslo objednávky, respektive faktury
- uvést telefonní číslo na kterém budou dojednávány případné nejasnosti
Žádost o opravu a nalezení chyby v již funkčním nastavení
- zaslání backupu nebo exportu (v .txt)
- zaslání přístupových údajů na Váš MK, v případě, že je přístupný "z venku"
Žádost o nastavení MK "od nuly"
- zaslání přesných požadavků, IP adres a parametrů na náš email
- naši práci příliš neurychlý zaslání náčrtku či podobbného, dost těžce rozluštitelného zadání
- v případě koupě zařízení a požadavku jeho nastavení u nás ve firmě nutno toto uvést do emailu
Při splnění těchto několika málo bodů bude námi posktovaná podpora kvalitní a rychlá. A tím pádem i vy budete maximálně spokojeni.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama