Reklamační oddělení - vánoce po celý rok

10. září 2008 v 22:08 | Tech |  Nezařaditelné
Kolegové v technickém oddělení mají vánoce po celý rok. Pořád rozbalují dárky a dárečky.
Podívejte se sami jaká krásná balení jim chodí:
Na této fotce vidíte skutečný "poštovní skvost". Ani se tam nevejde adresa...
Tento balíček dokazuje, že lze věřit na zázraky: 1) že to česká pošta přijala vůbec do přepravy 2) že to vůbec dorazilo a že se to neztratilo...
Ať žijí vánoce!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 P P | 10. září 2008 v 22:43 | Reagovat

Docela se divim, ze jste pro clanecky o reklamacich nezridili sekci v levem menu.

Rekl bych, ze reklamace dost prozivate a kazdy RMA balicek vas dost se**.

Tak prodavejte jine zbozi a budete mit klid.

2 Castor Castor | 11. září 2008 v 22:00 | Reagovat

Plně souhlasím s předchozím komentářem, Vaše firma se začíná chovat dost arogantním způsobem,o ničem jiném bohužel tento článek nesvědčí.  Je potřeba se poohlédnout po jiných prodejcích...

3 Kuba Kuba | 12. září 2008 v 14:56 | Reagovat

Rád bych se vyjádřil k těmto příspěvkům.

Žádný RMA balíček nás samozřejmě ne...e. Bohužel se ale stále více setkáváme s tím, že balíčky chodí neoznačené, bez dodacích listů a tim pádem se potom setkáváme s nevolí Vás, zákazníků, kteří se diví, když jim balíček přijde zpět s nevyřešenou reklamací.

Navíc reklamační řád ( http://www.i4wifi.cz/?inc=inc/Jak_reklamovat.htm ) hovoří myslím srozumitelně, není tedy důvod se jím neřídit.

Vaše reklamace pak budou vyřozovány k Vaší plné spokojenosti.

4 VlaDog VlaDog | Web | 23. září 2008 v 18:31 | Reagovat

Ovšem příspěvek o problémech s balíčky nic neříká naopak je v duchy prvních dvou komentářů! Zkusťe to znova a dopiště co je špatného na zmíňěných balících! Kde se dějou zádrhele.

5 Vitis Vitis | 26. září 2008 v 14:11 | Reagovat

Ja se musim pousmat nad tim, ze pokud napisu nefunkcni, tak jenom zkusi zapojit trafo.

Prominte, ale od toho, co se zarizenim vlastne je jste tu VY, jako "odbornici".

Pokud chcete neco prodavat tak i s rizikem reklamace. Pokud by meli byt vsichni vasi zakaznici tak technicky zdatni, aby vam do puntiku popsali zavadu, tak tam asi nemusite byt. Jste tam prave od toho, aby jste zavadu nasli a odstanili, ne aby vam ji kazdy hledal sam.

Mozna proto se pak v jinych clancich chlubite, jak reklamace zvladate vyridit do tri nebo do kolika dnu, ale je skutecna zavada odstanena? Nebo jen jako "telatka" zapojujete trafa a provadite podobny skutecne "odborny" testy reklamovanych zarizeni? Prave proto, ze me nebavi sam dva dny zjistovat co kterymu zarizeni je, aby "odbornici z i4" nemuseli hnout prstem, u i4 veci pokud mozno neberu.

6 admin-netintra admin-netintra | E-mail | Web | 27. září 2008 v 15:37 | Reagovat

Musím přidat taky vlastní zkušenost. Ne že by jsme nebyli s nakupováním u i4 nespokojeni, právě naopak. Ale než u nich něco reklamovat, raději půjdu do pekla pro jahody..

Sice těch reklamací tolik nebylo, možná proto že spoustu věcí jsme začali nakupovat jinde, ale nemůžu nevzpomenout na takovou třešničku, kdy jsem reklamoval ovislink1120, na kterém nefungovala LAN.

Po třech týdnech přišel jiný, vybledlý od slunce a pro změnu na něm nefungovala wifi část. Reklamovat znova se mi jej už nechtělo, tak jako poslední šanci jsem jej otevřel a zjistil, že někdo měnil pigtail (samozřejmě za jiný, vytržený).

Nevím kdo, jestli přímo v i4 takhle odborně "opravují" hardware, ale kdyby se ten mutant co to pájel alespoň trefil tam kam bylo třeba a nezkratoval cínem anténní vstup.

Po vlastnoruční výměně za bezvadný pigtail mi ovis opět šel...

Takže, jak je u i4wifi nově zvykem: reklamačnímu oddělení třikrát FUJ! FUJ! FUJ! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama