Vyjádření ČTU k provozu PBM10 dle VO-R/14/12.2006-38

23. března 2012 v 10:01 | Notified body
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (207)
Zobrazit starší komentáře

101 Neuro Neuro | 31. března 2012 v 12:15 | Reagovat

Jen znova upřesňuji, nikdo se tu nechce soudit ani s i4wifi ani s UBNT. Čti pečlivě ..

102 Vibrátor Vibrátor | 31. března 2012 v 12:25 | Reagovat

[100]:

Projel, ale v tomto případě to vypadá na vítězství.

103 Vibrátor Vibrátor | 31. března 2012 v 12:27 | Reagovat

[101]:

Ne, máš pravdu, jen si myslíš že do toho případného sporu za vás nastrčíte stát aby to zacvakal v dopředně prohrané či přinejmenším nejasné arbitráži:)).

104 Neuro Neuro | 31. března 2012 v 18:32 | Reagovat

Tak ještě jednou, nemyslím si, že je za co žalovat ani UBNT, ani i4wifi, obě firmy dělají svou práci dobře (dobře v uvozovkách, o morálce už jsem psal, ale kvůli té se nikdo soudit nebude). Nechci, aby se s nimi za mne stát soudil. Zapomeň v tuto chvíli na i4wifi a UBNT.
Dle mého názoru udělal STÁT chybu v schvalovacím procesu. Pokud ne, má stát děravý zákon což je opět chyba STÁTu. Provoz PBM10 v prosředí ČR je v rozporu s jeho normami - to se teď snažíme dokázat a to je náš názor (i ve státní správě pracují jen lidé a ti chyby dělat mohou ..). Nás ta chyba poškozuje. Pokud se tedy pak prokáže, že opravdu došlo k chybě, je otázka, zda je pro STÁT levnější kompenzovat tuto chybu velké množině ISP s obrouvskou množinou nasazené, drahé technologie, kterou tato chyba poškodí, nebo i4wifi + UBNT ušlý zisk nebo co by případně uplatnily. To nechme na státu, ale pokud bychom svěsili hlavu, tak má samozřejmě stát jasno a nemusí kompenzovat nic.
A to by byla chyba, ne ?

105 Pešek Pešek | 31. března 2012 v 19:31 | Reagovat

[104]:

Stát ale nic neschvaloval ty trdlo. Stát dal jasné podmínky pro užívání daného pásma ve svém VO a tyto podmínky dle všeho (ETSI,CE!, číslo NO) PBM10 splňuje. Konec tečka,ende. Pokud chceš lobovat bude reálně hrozit mezinárodní žaloba (ČTU si je toho vědomo takže smolík). Pokud zkusíš podat žalobu sám popřípadě společně tak dobrou chuť....jako že konkurenčním zařízení ve volném pásmu je levné a ne dle zvyklosti ale certifikované?...můj ty smutku se už prober.

106 niky niky | 31. března 2012 v 22:43 | Reagovat

Prosíím dejte nám hlas->klikni jen na hvězdy pod videem (zabere ti to jen 10 sekund) a pomůžeš klukovi na vozííčku,prosíím :))  http://soutez.ferovaskola.cz/videos/sikulky/ Prosím pomocte nám a rozešle te to ještě dál...děkujeme(soutěž trvá do dneška do půlnoci)

107 Neuro Neuro | 31. března 2012 v 22:49 | Reagovat

Ty trdlo2, někdo schvalovat musel, CE si tam fixem sami načmárat nemohli. Mě je víceméně jedno, koho tím stát pověřil (abych pravdu řekl, dost mne udivilo, že může i zahraniční notifikovaná osoba, ale to je věc státu, proč bych to měl zkoumat). Žádný konec, tečka, ende. Ty, když udělá chybu úředník jsi možná zvyklý stáhnou ocas a konec tečka ende. Já takhle nefunguju. Chceme dokázat jinou notifikovanou osobou, že ta první udělala chybu. Já vím, je to pro Tebe složitý na pochopení, závit nebere, jakýkoliv úředník je Bůh, který nechybuje, tečka ende. Ale máme demokracii a smiř se s tím, že máme právo vznést námitku proti jeho rozhodnutí, ne ? Tak si vem prášek na tlak a nech nás žít.

108 Luděk Luděk | 31. března 2012 v 23:26 | Reagovat

[105]:

Podobný názor uvádějí na CZfree. Máte nejspíše pravdu.

109 Sprymar Sprymar | 1. dubna 2012 v 2:08 | Reagovat

Zdravim vas. Uz to radio nekdo odskousel ? ja jen ze by to treba nemuselo fungovat tak tragicky. Take mame spousta FD spoju na siti 10 i 11G.
Uvazuji, ze toto pasmo je preci velice uzke tim myslim nevsesmerove a spoj bod bod nekde mimo mesto nekde  v kotehulkach by mohl pracovat rekneme korektne. Samosebou mesto bude asi potiz, ale ruku na srdce to ve vetsich mestech jako treba Praha uz nastalo i na Alcomach a jinych 10 kach. Rozhodne pred vynesenim vsech soudu, bych rad  videl od nejakeho profesionala se spektrakem nekde za mestem na poli vysledek. Co se  tech cen tyce to je vec druha to ze si dnes kupujem  spoje za 100K ma sve.. jak uz tady zaznelo nema ho kazdy, ale odvracena strana veci spousta mensich ISP potrebuje konkurenceschopnost a tam ta cena byva zabijak. Tak pak co..  drti 5ku v super mega turboo nstreem a pasmo pro pripojeni je taktez v kelu. Dekuji za precteni nehledejte v mem prispevku Hype ani nic podobne jen sem si nevsiml ze by se nekdo pokusil vec resit v teto rovine Sprymar.

110 Sprymar Sprymar | 1. dubna 2012 v 2:53 | Reagovat

Jeste poznamka.
Jak uz nekdo psal ze nejde o penize (mysleno cena spoje) neni to pravda.
Za predpokladu, ze by se zacali 10G  od nynejsich vyrobcu prodavat rekneme za cenu do 30 000 za 100 Mbit situace by byla dost podobna neli horsi. Preladitelnost nekterych spoju je dana pouze filtry, ktre casto byvaji nakonfigurovany na pevno vyrobcem (odladitelnost je dost omezena)at uz o kanal dva, nebo pul. plus  polarizace samosebou. Zaver ktery z toho vyplyva z tohoto pohledu je pouze cena a nedostupnost pro chudsi poskytovatele. Sprymar

111 pepe pepe | 1. dubna 2012 v 7:51 | Reagovat

Cena je to co drzi patlali a profesinalnejsi site zatim od sebe , patla kdyz koupi spoj za dvacku stejne nema prachy na poradnej spektak kterym by si projel pasmo a radne ho promeril , kdyz ma na to abych si koupil spoj za 100 klacku tak uz mi nedela problem si poridit spektrak kterym si to zmerim poprupade lepsi spoje maj uz slusnej spektrak v sobe a kdyz si koupim spoj za sto klacku a nemam spektrak tak si honecham namontovat nekym kdo ho ma a rozumi tomu ja to spravne delat ( i tak nastavaji kolize ) bohuzel prichodem extremen levnych spoju si ho koupi kazdej patla kterej ted muze experimentovat nemaje tucha jak desitka funguje doted ze soucansy spoje jsou FDD dostane se mu do rukou TDD spoj kterej chodi trosku jinak nez profi pojitka ... na dalnici taky nesmite s vozidlem jehoz maximalka je mnesi nez 80 protoze bude brzdit ostatni . Takze si ted na dlanici kter doted fungovala temer bez problemu poustime traktory a cyklisty bez ridicaku... si predstavte jak to asi bude na tej dlanici vypadat . Ridici kteri respktovali nejaky pravidla a do teho lidi kteri akorat vedi ze se po dlanici da jet rychleji ale neznaji pravidla provozu. To je jako by ste se chteli soudit ze na dlanici nesmite s kolem ??? vzdyt kolo taky prece jezdi proc by nemohlo jet po dalnici??? Nemam na auto  ani an ridicak jen na kolo ale chci na dalnici jak to asi na tej dlanici bude vypadat ??? V jednej diskuzi sem cetl pripevek ze prece mame demokracii .... panacek si tam plete demokracii s anarchiii, demokracie ma sva pravidla a je treba je respektovat jinak nastava anarchie  a tou to ted prichodem tdd spoju zavani. Takze si vazeni poridte ridicaky usetrete nebo pujcte na auto a pak na dlanici lezte jinak se z teho sici pos......

112 Loudil Loudil | 1. dubna 2012 v 8:13 | Reagovat

[111]:

Posereš se maximálně tak Ty a do 3 týdnů.

113 pepe pepe | 1. dubna 2012 v 9:56 | Reagovat

Zas jeden trubec co nevi jak chodej slusny desitky , proste kdyz nekdo zarusi tak holt desitka podradi a pojede pomaleji (to samy delaj i wifiny ) , uecelem desitkovejch spoju bylo aby sme vsici jely rychleji ne aby sme zpomalovali ...ael bav se s volem o sobote kdyz je v patek na porazku ...

114 Neuro Neuro | 1. dubna 2012 v 13:11 | Reagovat

Cena mi opravdu až tak nevadí. Snižující-se cenová tendence je tu odjakživa, kdyby třeba UBNT přišlo s řešením 10G shodným se stávající technologií v 10G (FDD), dejme tomu i s FD 70mbitem, tak neřeknu nic. To, že jsme kupovali dražší spoje my bylo dáno dobou, od klientů se tehdy taky víc inkasovalo, každý z nás začínal z ničeho a jak tu píšou ostatní, je to riziko VO. Já nemám problém s tím, když se pomůže začínajícím, byť je nás už tak dost .. kdo umí trochu přemýšlet, umí udělat i dneska v 5G slušný spoj ..
Problém mám s tímhle: koupí to nováček, nasadí na site, kde je řekněme dalších 20 profi spojů (on to nebude potřebovat k propojení Horní s Dolní za jiným, 5G spojem, on to logicky pořídí jako hlavní tranzit z nějakého distribučního site). Bude se snažit být korektní (jsem optimista) a nasadí to v horním pásmu, kde ostatní ve společné domluvě vysílají. Nicméně velmi pravděpodobně mu to díky tomu, že PBM10 bude v horním i přijímat pojede mizerně. Nováček nemá na to, aby ten spoj vyhodil, pro něj by to byla zmařená investice, on když už to koupil (i 10t je pro něj hodně), bude životně potřebovat, aby to fungovalo. Takže to naladí dolů, kde mu to zázrakem začne fungovat bezvadně. A logicky se zapře, dohodnout se s ním nepůjde, protože nemá jinou možnost. A jestli se na tom site najde nováček, který právě koupil svůj první profi spoj a on mu najednou přestane fungovat, začne mela. Taky nebude mít kam ustoupit, nemá na licenci .. Věřím tomu, že pak na ty štípačky dojde ..
Pro vysvětlení, já nebrečím nad tím, že bych se tomu neuměl i v 10G bránit. Umím, kupujeme do 10G už nějakou dobu výhradně Peterku, jeho spoje umí naladit kde co a umí fungovat taky třeba jen nahoře nebo dole. Paradoxně ho nekupujeme kvůli ceně, ale kvůli prevenci a možnostem ladění. Nicméně nechci, aby nás ostatní s pevnými filtry začli považovat za prasata a hodili nás s PBM10 do jednoho pytle, to mi na tom samozřejmě vadí. My se i se spoji Peterky snažíme chovat regulérně, což s PBM10 NEPŮJDE. Oni by se podle mne i lidé, co tohle koupí snažili, ale NEBUDOU mít tu možnost ..
Legrace je, že nejvíce proti nasazení PBM10 brojí právě Michal Peterka, který vyrábí spoje, co se budou umět alespoň částečně PBM10 bránit. On se podle mne vůbec nemusí bát sníženého prodeje, spíš naopak (já nemám důvod kupovat do 10G něco, co mi přenese halfduplexně 70mbit), stejně zase koupím Peterku a když už to holt nepůjde a bude 10G pásmo totálně v háji, naladím ho prasácky. Jde mu stejně jako nám o ideu 10G pásma, ale to tu prostě někteří nejsou sto pochopit ..

115 Neuro Neuro | 1. dubna 2012 v 13:30 | Reagovat

Teď mi došlo, že budu naopak proti PBM10 vysmátej, ono to zařízení vlastně na jednom kanále i přijímá. Takže já když se s ním budu chtít poprat, naladím TX na stejný kanál a RX si hodím hezky o dva vedle a PBM10 se může jít klouzat. Jdu napsat panu Peterkovi, jesli by nezařadil do sortimentu class2 anténu s co nejhoršími vysílacími parametry, čistě jako odpověď na PBM10 (on bude asi ideově proti, nu což, koupím UFO) ..
Ladit můžu hezky vzdáleně, na site nemusím, vyrobit z toho traktor QAM16 umím taky .. tak jo, pojďte se porvat, uvidíme kdo bude brečet. A co to přinese, jetli toto je záměr ČTÚ, nadšenců do TDD, co .. ?

116 Anton Anton | 1. dubna 2012 v 14:48 | Reagovat

[114]:

Peterka je v prdeli totálně.

117 Anton Anton | 1. dubna 2012 v 14:49 | Reagovat

[115]:

Kdo si hraje nezlobí.

118 Neuro Neuro | 1. dubna 2012 v 15:09 | Reagovat

A můžeš nám svůj světonázor trošku objasnit ?

119 Luba Luba | 2. dubna 2012 v 0:13 | Reagovat

Peterka je hlavne jedinej, kterej radio naladi absolutne kamkoliv filtr nefiltr.
Jinak jsem u neho minulý tyden byl a uz testuji odpoved. Maji 10GHz na RB, takze bude jedinej, kdo umi konkurovat tomu plasidlu na mouchy od UBNT. Jo a ma to gigabit..

120 Breakman Breakman | 2. dubna 2012 v 9:47 | Reagovat

Primer s traktorem a dalnici malicko pokulhava. Pokud by mel byt presnejsi, muselo by se rict, ze pokud chce traktor prejet z A do B, muze pouzit bud dalnici, nebo jet bazinou. A mnohem vic by odpovidalo srovnani skodovka vs. mercedes. Pokud pojede skodovka po dalnici pravym pruhem, tak sice obcas omezi mercedesy, ale muzou jet v klidu spolu.
BTW: Nekdo tady vycisloval skody, ze M10 zarusi 1000 spoju a ze by se to melo zalovat. Tohle tvrzeni je samozrejme nesmysl. Jednak na ostro nasazena neni jeste v republice (pokud vim) ani jedna M10, takze veskere obavy vychazeji z precteni si letaku a prohlaseni jedineho odbornika. A jednak evidentne neni pravda, ze co Alcoma site, to M10.
Ano, urcite bude dochazet ke kolizim, ale k tem uz dochazi i ted. Nekde to bude jiste na ostri noze, ale pochybuji, ze by to bylo takhle tragicke globalne.
Tuhle histerii tady siri ze zjevnych duvodu dve skupiny lidi: Prodejci/vyrobci Alcom a spol, protoze prijdou o cast kseftu/zisku, a ISP, kteri tyhle spoje provozuji a boji se konkurence a zaruseni. Jo, a samozrejme jeste Bob... :)

121 Neuro Neuro | 2. dubna 2012 v 10:42 | Reagovat

Nesouhlasím, příměr s traktorem je plně vystihující. On dá těch 70 i po poli, 5G ještě zdaleka není bažina (máme nasazeno přes 200 velmi slušně fungujécéch spojů v 5G). Naopak neumí jet 130, škodovka ano (rozumněj TDDxFDD). Příměrem ke škodovce se snažíte problém bagatelizovat ..
Jistě, že se pohybujeme ve fázi obav a vyčíslení škod odkazovalo na horní hranici. Nicméně pokud je v ČR nasazeno 10 tis. spojů a i4 "prodalo" už teď 500 PBM10, tak jich bude za pár měsíců zarušeno na žalobu dost.
Docela by mne zajímalo, kam byste zařadil mě jako ISP, provozující spoje KPE, se kterými se budu umět efektivně bránit .. ? Kam byste zařadil pana Peterku, který nemá problém během chvilky vypustit obdobný paskvil jako PBM10 postavený na Mikoritku a kšeft si udržet ? Tahle logika silně pokulhává ..

122 Radim Radim | 2. dubna 2012 v 12:54 | Reagovat

[121]:

Peterka na to nedostane papír a o ceně se mu může jen zdát. Dle ČTU nová desítka naopak papíry má a je schválená. Tedy před objednala se ve velkém.

123 Peterka Peterka | 2. dubna 2012 v 14:08 | Reagovat

Aha, takze nedostane papír.. A jak  ho dostal PBM10? Chytrolíni? Dostanu ho uplně stejným smykem, jako ho dostalo UBNT a ještě se na něj jako na precedens odkážu :) O ceně se mi nezdá, znám jí do posledního šroubku a nálepky s CE !.  No možná budu dražší, ale jenom v případě, že to budu mít rychlejši.. Řekněme 2x?

124 Radim Radim | 2. dubna 2012 v 14:50 | Reagovat

[123]:

Go ahead kecale.

125 Neuro Neuro | 2. dubna 2012 v 15:25 | Reagovat

Já bych mu i věřil :) Navíc jakpak to, že když je PBM10 tak krásně schválená, nelze ji standardně závazně objednat ? Pročpak ty záludné "před-objednávky" - to připomíná špíš pseudo-objednávky. Pár kecalů tu je, ale pana Peterku bych mezi ně neřadil ..

126 pepe pepe | 2. dubna 2012 v 15:54 | Reagovat

Shrnu to PBM10 je technologicky milovej krok zpet ...nechapu jak nekdo muze oslavovat ze budem couvat :(

127 Radim Radim | 2. dubna 2012 v 16:13 | Reagovat

[126]:

Chápat nic nemusíš, hlavně nepřekážej.

128 Breakman Breakman | 2. dubna 2012 v 16:42 | Reagovat

[121]: Kam bych zaradil vas? Tak, jak to popisujete, tak jiste malicko vybocujete ze skatulky.
Pak tedy nechapu, proc delate okolo cele veci takovy humbuk. Vas to nijak neposkodi (stale je otevrena otazka koho vubec a jak moc). Tak co vam vadi? Ze to neni technologicky vyspela high-tech vec? Nebo ze na tom UBNT a i4 trhne nejaky prachy? Nebo neco jineho? Co?
I kdyz se vratim k traktorum, tak preci vsichni ti, co ted po dalnici jezdi mercedesy, vedeli uz na zacatku, ze na dalnici muze vyjet traktor (at uz to zni jakkoli silene). Proste pred par lety jen nebyly a ted jsou a jsou cenove dostupne. Chapu, ze nadavaji majitele a prodejci mercedesu, ale proc nadavaji ti, kteri s traktory vubec nekoliduji?!

129 Smitka Smitka | 2. dubna 2012 v 17:27 | Reagovat

[128]:

Moje řeč, Ubiquiti 2 roky otevřeně pracuje na 10ce a najednou humbuk o kšefty výrobců a těch co jim skočili na  profipásmo.

130 NakedMan NakedMan | 2. dubna 2012 v 18:31 | Reagovat

A já se vsadím, že Peterka ten papír dostane a zaplatí za to hodně. Papír bude ovšem na hlavu

131 NakedMan NakedMan | 2. dubna 2012 v 18:50 | Reagovat

Osobně by mě ale spíš zajímal zájem o AirFiber... Jestli je 500objednávek na M10, tak to tady bude mít každej druhej až třetí... Pokud by alespoň polovina těchto ISP zároveň objednalo AirFiber, tak tu nevykládejte něco o tom, že je to tu samý patlal a nemůže si dovolit kvalitní spoj v 10Ghz. Spíš se mu za to nechce utrácet takový peníze, protože to taková hitpárada asi nebude...

132 pepe pepe | 2. dubna 2012 v 19:47 | Reagovat

Jen tak info pro nadsence
http://ipmedia.cz/default.asp?show=webnews&wenid=218
tihle aspon rikaj jak se veci maji a necpou nesmysle jak je to moznost provozovat v cr :)
NAkedMan - airfiber bude zajimavej ale je ti jasny ze je to tak na skok do 2km dal ne?
A ze maj 500 objednavek na pbm10 - znam lidi co si jich objednali min 10 v domeni ze jim to vazne pobezi 100M na 10km ... idoiti nevzdelani :)

133 Arbitr Arbitr | 2. dubna 2012 v 20:10 | Reagovat

Ipmedia se navnadila na Peterkovi kecy, chlap je nahlavu. Psali s milionem vykřičníků jako prvňáčci slohovku.

134 nekdo nekdo | 2. dubna 2012 v 21:20 | Reagovat

Většina z vás(Loudil, Anton, Radim, NakedMan, Arbitr, …), co tu PBM10 obhajuje, tak mi připomíná malého fracka co mu chce někdo vzít hračku. I vyjadřováním jste max na úrovni základní školy.

135 Neuro Neuro | 2. dubna 2012 v 22:28 | Reagovat

Co mi na tom vadí ? Princip. Pokud z dobré vůle postavím na veřejném prostranství všeobecně prospěšnou stavbu (altánek pro důchodce) a přijde blbeček a spálí ho s tím, že jsem přeci mohl počítat, že to tak dopadne, když to není chráněné zákonem, taky mi to bude vadit. Prostě zastávám morálně vyšší principy než Vy. Stávající vysoká funkčnost 10G pásma je postavena na vzájemné toleranci a morálních principech. Nemusím mít nutně přesně specifikovanou normu od státu na to, jak mám prdět, prdím tak, abych tím neotravoval ostatní. Naopak pokud někde dojde a schválně mi nastaví pozadí před nos a vypustí, tak ho do něj s největší pravděpodobností kopnu, byť neporušil žádný zákon.
Veřejně prospěšná věc je zachovat FDD koncept, protože se vejde do vzduchu více technologie. To je prostě fakt. Přinutilo by to nováčky ke spolupráci, naučilo by je to plánovat (nejde o to, že je PBM10 vergl, už tu někdo psal a je to pravda, že v 10G fungují i mnohem pomalejší spoje, my sami tam ještě provozujeme jedno SVMko na 20mbitFD - ale neotravujeme tím ostatní).
Traktory ala mercedesy - právě že nevěděl. TDD spoje tu mohly být v 10G už 10 let a možná i více, ale nikoho by nenapadlo tím pásmo zprasit. S tím musí dojít až bezohledný výrobce, bezohledný prodejce a využít díry v zákonech - taková souhra negativ tu nastala až teď. Zeptám se takto: Když vezmu jakýkoliv 10G spoj, osadím ho na rotor, který každou minutu pohne s anténou o pár stupňu a nasadím to na site s mnoha 10G spoji, splňuji podmíny nasazení certifikované technologie, shodím vždy na několik minut ostatním spoj (takže se se mnou ani nebudou mít čas domluvit, protože za pár minut se to zase otočí jinam) - provozuji pak regulérní technologii ? Nebo jsem na odstřel a pošlete na mne ČTÚ .. a taky asi v normě nebude psáno, že se anténa nesmí umisťovat na rotor ..
Už jsem to tu psal. Zákon nemá šanci postihnout všechny eventuality. Jsou lidé, kteří obdivují Kožené, Krejčíře a podobné a jsou lidé, kteří tyhle individua odsuzují. Holt patřím k jiné skupině než Vy, snažím se fungovat poctivě a NAŠTĚSTÍ ta díra v zákonu není až tak velká, aby se jí PBM10 protáhla. Alespoň se to tak začíná jevit .. takže se tentokrát asi stane zázrak a lumpům se utne tipec. Alespoň doufám ..

136 Neuro Neuro | 2. dubna 2012 v 22:41 | Reagovat

Ještě jsem zapomněl napsat, není pravda, že bych s traktory nekolidoval. Já se jim umím bránit, umím s nimi soupeřit, ale CHCI TO ? Nehchci, je to zabitý čas, já chci dělat internet a ne se s kdekým hašteřit. Proto dělám ISP, nejsem štoura se zájmem zjitit, copak asi udělá TDD spoj FDD spoji, chci poskytovat internet .. Když nasadí nováček FDD spoj, pomůžu mu ho v nejhorším naladit tak, abychom se shodli, nemám zájem každý druhý den přelaďovat, co tomu asi řekne klient. Když nasadí TDD, jsem schopen sice uhnout, ale pokud nasadí 4 PBM10, tak už třeba taky neuhnu tak, abych ho zároveň nezarušil a začne nekonečné kolečko (a on to asi sundat chtít nebude a už mu nebude rady). Já se prostě nechci na sitech prát, já tam chci spolupracovat. Chci se porvat s kabelovkami, chci se porvat s ADSLkem, nepotřebuju se rvát v 10G s kolegou ..

137 Kapr Kapr | 3. dubna 2012 v 8:01 | Reagovat

[136]:

Skoro lepší než brát dětem lízátka. Postačí nasměrovat správným směrem.

138 NakedMan NakedMan | 3. dubna 2012 v 8:23 | Reagovat

[134]: mě přijde spíš zábavnější to, že ti co to tady nejvíce haní, tak si to již objednali určitě taky a neřikejte že ne:)

139 Neuro Neuro | 3. dubna 2012 v 8:29 | Reagovat

[138]: Ne. Vážně, co bych s tím dělal ? Proti 5G žádný přínos a přece si s tím nezprasím i vlastní site ? Vám to furt ne a ne dojít, připomínáte Skrblíka, když našel na zemi falešnou zlatku a prostě je zaslepenej pozlátkem.

140 Breakman Breakman | 3. dubna 2012 v 9:24 | Reagovat

[135]: Altanek? To snad nemyslite vazne? Pokud spalim zminovany altanek, tak to samozrejme trestny cin je. Tolik k primerum.

To, co se tu snazim rict je, ze to jeste nikdo v realnem provozu a prostredi nevidel. Vsichni tu krici, ze budou moct vyhodit VSECHNY stavajici desitky, ze je budou lamy shazovat, atd.

Ja ale nevim. Pokud vim, tak i ted v desitce dochazi ke kolizim a musi se resit. Ocenuji tvuj pristup ze pomuzes nekomu tu PBM10 nakonfigurovat, abyste se na site vesli oba. Rozhodne je to neco jineho nez Bobovi stipacky.

A pak je tu taky dalsi zasadni moment. PBM10 je legalni. Podle vseho ma hotovou certifikaci a pravne nic nebrani ji zacit prodavat a pouzivat. A pokud si ctu komentare, tak tu spousta lidi primo pise, ze si to koupi jen proto, aby poskodili konkurenci. TO mi prijde uchylne. Protoze na druhou stranu, myslim, ze spousta ISP to koupi proto, aby tim prenaseli data a poskytovali sluzbu. A to mi prijde v poradku.

Takze zase zpet: Pokud je dalnice ucpana mercedesy, tak se tam zadny dalsi mercedes, ani traktor nevejde. Pokud se do posledni mezery vmackne traktor, je mozne, ze omezi nektere mercedesy. Ale ten traktor proste bud nevyjede (stejne jako dalsi mercedes), nebo pojede tudy, kudy mu to stat dovoluje. At se tedy domluvi. Pravidla na to uz existuji.

A opravdu si nemyslim, ze by za to mohla i4ka. Chova se trzne, jen tak muze prezit. A jak je videt, nabizi to kde kdo. Tak co by mela i4 delat? Prestat to prodavat? To nezni moc realne, ze? Jediny, kdo by za to mohl byt odpovedny je v tomto pripade CTU...

141 NakedMan NakedMan | 3. dubna 2012 v 12:12 | Reagovat

[132]: IPmedia zjevně vaří z vody a neví co plácá, protože PBM10 má skutečně platnou certifikaci...

Možná hrají na to, aby i4 nikdo nevěřil a pak to kupoval jenom od nich. Nicméně pokud vím, tak je PBM10 plně schváleno a to od všech potřebných orgánů a je jedno jestli právních nebo pohlavních:) Ale je  plně certifikováno.

142 Tomáš Fedor Tomáš Fedor | 3. dubna 2012 v 14:05 | Reagovat

Mě připadá, že spousta lidí tady by potřebovala papíry na hlavu. Nedokážu pochopit, že jim stále nedochází, že WIFI srajda v 10 GHz není od WIFI srajdy v 5 GHz vůbec žádný rozdíl. Oni fakt snad čekají, že při 50-100 Mbps budou mít latenci pod 1ms  :-)) ...a nebo naopak ani netuší, že něco takového je vůbec možné. No jste fakt LOLíci a je mi Vás upřímně líto. Ještě, že v našem kraji všichni ISP používají 10 GHz FDD a ani je nenapadne si srát síť omylem v podobě PBM10.

143 Unger Unger | 3. dubna 2012 v 15:16 | Reagovat

[141]:
Přijde ten humbuk po prohrané válce zbytečný. Na internetprovsechny.cz se Sova zase nechal zmanipulovat jak tehdy s Riem tentokráte Peterkou. Tomu satelitnímu konvertorovi za 150000 už musí hodně hrabat.

144 pepe pepe | 3. dubna 2012 v 16:51 | Reagovat

Valka jeste zacna nezacala zatim se jen chrasti zbranema na obou stranach :)

145 Neuro Neuro | 3. dubna 2012 v 16:52 | Reagovat

Altánek bylo přirovnání šité horkou jehlou, ale znám jeden, jehož spálení opravdu nikoho netrápilo. Věřím tomu, že by se prvně police ptala na papíry, kde bylo postavení altánku schváleno ..
Že to bude dělat problémy tvrdí jak odborníci, tak i notifikovaná odoba, která PBM10 schválila (je schválená S VÝHRADOU K PROJEDNÁNÍ MÍSTNÍCH PODMÍNEK, proto se ještě neprodává - a pokud projednání místních podmínek neprojde, ani se prodávat nebude). A navíc je i logické, že to bude dělat problémy. Dnešní kolize jsou o tom, že když se s FDD spoji nedomluví, funguje to blbě oběma a tak je jeich vzájemná domluva nutná. Kolize s PBM10 bude jiná - buď ji naladíš do vysílacích frekvencí sajtu a pak Ti pojede PBM10 blbě (máš pro RX shodnou frekvenci, tak ji zaruší okolní spoje na sajtu). Tak jí přeladíš do přijímacích frekvencí sajtu, což bude fungovat skvěle, ale začneš rušit okolní spoje (PBM10 vysílá a přijímá stejnou frekvencí). Už NEMÁŠ POTŘEBU (to je ten výrazný a zásadní rozdíl) se dohodnout, pro Tebe bylo naladění na přijímací frekvence okolních spojů jedinou možností a lidé s pevnými filtry Tě sežerou (Bob uštípne). Lidi s KPE spojem se naštvou, žes je bezohledně zarušil a přeladí TX podle Tebe (čímž Ti zaruší RX) a svoje RX si hodí jinam - budou za vodou. Ty začneš laborovat dál (ale řešení nemáš, teď ať se hneš kam se hneš, někoho zarušíš) a začneš shazovat postupně spoje všem. Pak vezmu štípačky i já, protože stav jsi způsobil Ty, morálně je to Tvoje vina a je pro mne výhodnější, abys nahlásil neznámého pachatele Ty, místo mých planých stížností u ČTÚ na Tvoje chování - klient prostě nepochopí, že vlezl na sajt trouba s certifikovaným bazmekem.
Jasně, pokud PBM10 někdo nasadí na prázdný sajt, tak se prd stane. Ale zákon schválnosti praví, že se to v první řadě objeví na těch nejvytíženějších místech, protože z nich chtějí všichni dostat konektivitu dál a každý tam dává svoji nejlepší technologii. A protože na těchhle sajtech svítí mnohde i 5G, je jasné, za co je ti ISP prohází.
Znova k traktorům - stále nechápeš, že ona se mercedesy ucpat nedá. FDD spoje spolu buď fungují, nebo nefungují a pak je tam lidi nedávají, koupí 11G. Pro správný příměr je tedy na dálnici sice už plno, ale všichni jedou 130. Jestli do poslední mezery vmáčkeš zase mercedes, pojedou stále všichi 130, když tam vmáčkneš traktor, rázem jedou všichni 70 (v praxi polovina mercedesů zastaví, upečou motor a jede jen traktor). Ono by se hodilo spíš napsat, že dánice přestala fungovat, protože normálně jedou lidi jedním směrem tam a druhým zpět, ale Tvůj traktorista byl proškolen (certifikován) tak, že pojede ve stejným proudu dálnice i zpět .. jooo, když bude dálnice prázdná (nasazení mezi Horní-Dolní), je vcelku jedno, kudy traktor pojede, ale když bude na dálnici normální provoz, je na průser zaděláno.
Jistě že jediným odpovědným je ČTÚ - pokud udělají za schvalovacím procesem tečku. Já považuji u i4wifi za nemorální jen tu jejich štvavou kampaň proti výrobcům a technologii, která právě díky tomu jak funguje 10G proslavila.
Další negativum věci - pokud dojde ke zničení 10G pásma, logicky se na něj výrobci s profi pojítkama vykašlou a ustrne vývoj kvalitní technologie pro tohle pásmo. Prostě doslovně se z něj stane další hnojiště, do budoucna máme s nákupem profi technologie pro 10G utrum.

146 Stárnet Stárnet | 3. dubna 2012 v 17:00 | Reagovat

[144]:
Nasere hodně že už je po válce?)))

147 Neuro Neuro | 3. dubna 2012 v 18:15 | Reagovat

A kdopak rozbil víc báboviček, Ty nebo chlapeček vedle ?

148 Breakman Breakman | 3. dubna 2012 v 20:43 | Reagovat

[145]: Jasne, to vsechno zni jako validni a rozumne argumenty.
Na druhou stranu, tuhle kampan nerozpoutala i4ka, ale prave komentare ruznych nespokojencu. Sleduju to uz dlouho. A je fakt, ze ted mam spis dojem, ze se lidi z i4 bavi tim, ze sem napisou dalsi clanek a pitomci se okamzite chytnou a zacnou rvat svoje nesmysly.

Na druhou stranu, pri nasazeni mohou nastat v zasade jen dve varianty:
- ISP to nasadi na site, kde nikoho nerusi a ma rozumne pojitko za velmi slusnou cenu. Ano, PBM10 rozhodne neni technicky stejna jako Alcomy atd. ale svoji sluzbu odvede.
- ISP to nasadi na obsazenou site a nekoho zarusi. Pak ma samozrejme smulu. Bud se bude muset dohodnout s ostatnimi a zkusit najit nastaveni, ktere projde, nebo to sunda. Pokud ne, tak muze dojit ke sporu s CTU, a nebo spis mu to nekdo ustrihne a moralni pravo je na strane zaruseneho.

Takze co? Jako vzdycky. Zase je to o lidech. Chapu, ze ISPci, kteri investovali do drahych spoju krici, ale ve sve podstate NEMAJI duvod. Bud se s PBM10 vubec nepotkaji, nebo byli na site driv a ve sve podstate si muzou delat co chteji.

A to je ten duvod, proc se mi nelibi ta hysterie okolo. Chapes me?

149 pepe pepe | 3. dubna 2012 v 21:00 | Reagovat

Problem je ze slusny ISPici se dohodnou protoze si nebud kazit kseft ale pak je tady druha pulka coz je banda blbcu kteri prepordavaji dslko pripadne kabelovku , kteri sou radi ze umej zasroubovat konektor a strcit trafo do zasuvky a s tema proste nehnes a jelikoz je lidska blbost neomezena je lepsi jim nedavat do ruky zadnej nastroj . Proste stav kdy by se vsichni dohodli je utopie . Takze ve finale par pitomcu strhne lavinu ktera smete ale vsechny. Dat tohel na trh pro kohokoliv je jak dat nabitej revolver malymu diteti ... jen cekas kdyz zmackne ...

150 pepe pepe | 3. dubna 2012 v 21:01 | Reagovat

[146]:
Uz po? sakra ze by mi unikla nejak info ? posldni info z rana je ze ubnt resi certifikaci pro nas trh ne ze to resi i4 nebo nekdo podobnej ...

151 Neuro Neuro | 3. dubna 2012 v 23:03 | Reagovat

[148]: Kdyby byli lidi jak Ty, tak se PBM10 bát nemusíme. Jenže nejsou, vždyť to tu čteš. A cena PBM10 je nebude motivovat ke slušnosti. Když koupíš spoj za 100 tis., máš k němu respekt, snažíš se ho provozovat v souladu s okolím, motivací je i to, že nechceš se spojem za 100 tis. vypadat jak blbec co to neumí naladit, ale jako profi ISP. Chceš ukátaz "tak, už nejsem lama, koupil jsem profi spoj a chovám se profesionálně". Oni se tak chovat nebudou a na ČTÚ spoleh není. ČTÚ se odjakživa používalo jen ke strašení, když tam nemáš kamaráda, tak zadek ze židle nezvednou. Každý, kdo řešil nějaké zarušení ve free pásmu a zkusil to zná moc dobře jejich odpověď. A i když tady tahám silný slova se štípačkama, já se tak prostě chovat nehci, jednou už jsem na profi ISP vytrostl a chci se chovat profi i dál. Nechci někoho záměrně rušit, abych mu dokázal, že koupil vergl. A myslím si, že to takhle vnímá naprostá většina velkých ISP. Nechtějí řešit zbytečné stížnosti u ČTÚ, nechtějí nic štípat. Chtějí poskytovat internet a spolehnout se, že kdo vleze do 10G tak ví co dělá (tak to do teď fungovalo). Ještě nedávno jsem to tak nebral, říkal jsem si - jo, možná nastala doba, aby silnější ISP koupili licenci, i spoje v 11G slezly na rozumný peníz, tak jednoduše 10G pustíme slabším. Jenže s tou připravovanou novelizací poplatků je to od ČTÚ rána pod pás. Když to vezmu vesele, nejdžív jsme dostali od ČTÚ PBM10 facana zleva a v zápětí chytneme licenční pěsťovku zprava. S tak rozbitou hubou se těžce žije :) Tak musíme ukázat, že si s námi nemůžou tak lehce vytírat řiť, ne ? To není hysterie, to je vzdor, ukázat, že nás nemůže ČTÚ tak jednoduše vytáhnout z auta, propleskout hubu a "jeď dál" ...

152 Tomáš Fedor Tomáš Fedor | 4. dubna 2012 v 9:40 | Reagovat

[151]:

Docela obdivuju tvuj elan stale psat takto sahodlouhe (a pravdive) elaboraty takovym slabomyslnym jelitkum, kteri uz se klepou na balicek od PPL a nedockave volaji do i4fifi, jestli uz to expedovali. Jim to proste nevysvetlis a jedine na co ma smysl vynakladat usili je pravni rozbor cele veci a pripadne podani navrhu/stiznosti/zaloby na CTU. Proste se snazit to nechat podrobit mereni vuci VO. Tam to samozrejme nemuze projit.

153 Breakman Breakman | 4. dubna 2012 v 10:00 | Reagovat

[151]: Hele, vis co se mi na tom nazoru nelibi? Ze rikas: Koupil jsem Alcomu za 100k, jsem profik a slusnak. Koupil jsem si PBM10 a looser a hajzl, ktery nerespektuje pravidla. Neni to trochu uhozeny? Evidentne je. To, ze nekdo investoval dlouhy prachy do spoje nijak nezarucuje, ba ani neimplikuje, ze by se mel chovat slusne a profesionalne.

A i kdyz se podivam do prispevku co se tu toci okolo PBM10, tak vetsina nadavek a invektiv je od lidi, co evidentne drahe spoje provozuji. To jsou ti slusni profici?!

Ja chapu ze je mnohem lepsi provozovat svuj drahy spoj v klidu, ale bohuzel, ten spoj je provozovany v pasmu s VO, takze tam je vzdy riziko, ze nastane tlacenice. A tohle je dost obecna situace, ktera se deje v jine obmene dnes a denne komukoli.

A pro vsechny: Ja chapu technickou stranku veci. Chapu, ze PBM10 nedosahuje vykonu Alcom, ze je pro ne potencionalni zabijak.

154 Neuro Neuro | 4. dubna 2012 v 11:35 | Reagovat

[152]: Já nemám rád v diskusi jen prostý výlev emocí, to nic nepřinese. Diskuse je o tom co nejlépe vysvětlit svůj názor a co nejlépe pochopit názor ostatních, pokud tedy chci diskutovat a ne jenom nadávat, musím tomu věnovat čas.

[153]: Máš pravdu, házím do jednoho pytle potenciální slušné i neslušné provozovatele PBM10. Je to tím, že ta technologie přímo nutí na VYTÍŽENÝCH sajtech "neslušný" prístup. O polích se tu nemá smysl bavit, tam se toho nikdo nebojí, ale jak to chceš povolit jen na nezarušených místech ? Už jsem tu psal, že to dle mého názoru použijí slabší ISP především na exponovaných sajtech k záměně za stávající 5G. Pro polní skok by to použil silný ISP, který má k tomu poli dovedenou konektivitu jinak, ale silný ISP to nekoupí, protože je mu ta technologie proti srsti a umí polní skoky s kvalitní anténou řešit v 5G. Čili znova, silnějším ISP to je k ničemu, slabší ISP to s velkou pravděpodobností použije neslušně.
Uznávám, je to určitý druh "pseudorasismu" a omlouvám se všem slušným (Tobě a tomu druhýmu ;) ), kteří jsou ohleduplní a plánují použít PBM10 jen v nezarušeném prostředí. Aly myslím, že bych takových opravdu spočítal na prstech jedné ruky ..
Většína profi ISP nemá moc času diskutovat, po práci se věnují rodině. Takže si jen zanadává a vyleje emoce místo diskuse ..

155 Tomáš Fedor Tomáš Fedor | 4. dubna 2012 v 13:48 | Reagovat

[154]:  Vylevam emoce, protoze kdo veci rozumi, tomu nejni treba nic vysvetlovat. Ti co tomu nerozumi uz se tesi a nebudou poslouchat nikoho, tak si do nich aspon kopnu. Rekl bych, ze diskuze tady nema vubec zadny smysl.

Spise bych venoval usili pravnim krokum a jak PBM10 co nejrychleji a nejucineji napadnout. Ma nekdo nejaky konstruktivni navrh, krome plkani ruznych (ikdyz treba i pravdivych) reci ?  Jelikoz je ve VO receno, ze stanice nesmi mit ochranu pred rusenim od jinych stanic, tak to uz je prvni vec kterou PBM10 nesplnuje. Dale tam je 20dB utulum 10° od osy vyzarovani - hehehe :-)) Pak je tam i nemoznost elektrickych ci mechanickych uprav - me vymena FW, ktery bude umoznovat vykon 20-25dB prijde dost jako elektricka uprava. Asi by se nasly i dalsi speky, ale to bych rad nechal na chytrejsich ...

156 Neuro Neuro | 4. dubna 2012 v 14:52 | Reagovat

Neboj, kroky se podnikaji, ale bylo by vůči i4wifi neseriózní zrovna tohle řešit na jejich fóru ;) Hledej na ispforu ..

157 Felix Felix | E-mail | 5. dubna 2012 v 17:13 | Reagovat

Nesmite zapominat na radioamatery kdy i oni pouzivaji dane kmitocty jak 10.Ghz ale pomerne s jinyma vykonama

158 Yankee 106 Yankee 106 | 12. dubna 2012 v 0:54 | Reagovat

[155]:Kolego, zřejmě NIKDO z diskutérů ani dané VO nečetl. Když se mě na PBM10 ptal kolega z prácem juknul jsem do specifikace a do VO a bylo mi jasné, toto CE nedostane.

159 Sajonara Sajonara | 13. dubna 2012 v 17:15 | Reagovat

[158]:

Kolego, škoda že jste dnes nebyl na setkání s ČTU ve věci této "hračky". Dostal by jste tečku od ČTU mezi oči jako ostatní zůčastnění a nemlel hlouposti. Zařízení a jeho provoz je u nás legální.

160 Coach handbags outlet Coach handbags outlet | E-mail | Web | 14. dubna 2012 v 9:53 | Reagovat

I really have learned a lot from you.Thanks for sharing. So many people have come to your blog.
http://www.newcoachhandbags2u.com

161 NakedMan NakedMan | 17. dubna 2012 v 11:23 | Reagovat

Pánové, nějak Vám "zklaplo", co to? Že by to zařízení opravdu nebylo nijak napadnutelné? Asi to tak bude.

162 Neuro Neuro | 17. dubna 2012 v 12:05 | Reagovat

[161]: a [159]:
Ale nezklaplo, jen se to dávno řeší na jiných fórech, tady to nikdo nečte .. ČTÚ je úřad a úřady jednají na základě podnětu (když Tě někdo zfackuje a nenahlásíš to na policii, tak taky nemůžeš čekat, že někdo začne konat), čeká se na kolizi PBM10 s FDD spojem a přitom se připravuje nové znění VO. Hledej na ispforu ..
Legrace je, jak všichni tají, kde mají toto „legální zařízení“ nasazené. Nikde žádná stálá fotka ze stožáru, když se něco objeví, tak to zase hodně rychle zmizí. To je prostě tak legální, že se s tím všichni bojí pochlubit ..

163 Breakman Breakman | 17. dubna 2012 v 14:46 | Reagovat

[162]: No co se divis po te masirce ze strany Boba a podobnych. Prece jim nebudu rikat, kde to visi, kdyz tady verejne vykrikovali, co vsechno tomu chteji delat klestema.

A ze to legalni je je fakt, ktery nezmeni ani chystane zmeny. Mozna nekdy do budoucna, ale velmi pochybuji, ze by si jakykoli urad lajsnul udelat nejakou vyhlasku retroaktivni. Pokud jednou neco povolili, pozdeji to nezakazou.

To je stejny, jako kdyby sem nekdo dovezl nova auta za 50.000,-, urad mu je schvalil do provozu a po par mesicich prodeje by jim zakazal vyjet na silnici. Asi ne, ze?

164 Pjotrek Pjotrek | 18. dubna 2012 v 8:12 | Reagovat

[163]:

Povětšinou jde o individuální dovoz z Polska. Čeká se až první vlnu tahanic po úřadech ustojí i4wifi. Jediné co se řeší jsou lživé informace které tu jeden zhrzený výrobce šíří coby přepis ze schůzky z ČTU a nadále blamuje lidi.

165 pepe pepe | 18. dubna 2012 v 14:48 | Reagovat

No nevim nevim ony uz si je vzali do laborky renovovane firmy aby to radne promerily a misto kecu aby nam nekdo ukazal radne vysledky a ne marketingovy kecy .. jinak vysledky lidi co to dovezli z polska sou zatim zalostny ... ping pri zatezi ze by jeden brecel  to nstreme dual s rb 800 mi prousti vic paketu pridaleko mensim pingu nez tenhel pokus , ale treba vylepsej fw ale hw se bude upgradovat tezko :) na prvni pokus ubnt o lepsi pojitko dobrej pokus ale do profi pojitka to ma hoooooodne daleko ... proste levna hracka pro nepoucitelne

166 pepe pepe | 18. dubna 2012 v 14:50 | Reagovat

[164]:
tys na tej schuzce byl ze tvrdis ze blamuje? optej se na skutecnost nejdriv nekoho kdo tam byl taky a ze tech lidi tam par bylo a uvidis jaka je pravda ...

167 Pjotrek Pjotrek | 18. dubna 2012 v 16:32 | Reagovat

[166]:

Být jsem tam nemusel stačil mi ten záznam a ne ty lži co se povalují jakože přepis jinde. Zkus přemýšlet, ten kdo tam nejvíc řval a dostal na frak podle zápisu co si sám poslal NIC neřekl celou dobu. A změna VO? Hodně směšné.

168 Neuro Neuro | 18. dubna 2012 v 18:22 | Reagovat

[163]:: Legální to právě není, ono se to tak jen tváří. To, že to má lejstro ještě neznamená, že to splňuje podmínky provozu. To už tu bylo 1000x, dětské hračky z Číny, momentálně dovážené potraviny z Polska – taky mají lejstro, že jsou legální, ČOI zjistila, že do toho sypou technickou sůl a už se to hezky posílá zpět a likviduje. A nikoho nezajímá, že to kdosi prohlásil za Ok, lejstro snese všechno.
Proč myslíš, že se pořád čeká na první legitimní prodej u nás – následně laborka, prokázání, že zařízení nesplňuje normy, stížnost u ČOI a zákaz provozu. Pak Tě stačí naprášit a máš průser Ty. Ty si budeš stěžovat u i4wifi, oni asi u UBNT a konečně nastane pořádek a půjdeš pěkně sundávat.
I4wifi si je dobře vědomo, že to tak může velmi lehce dopadnout  a proto s prodejem stále otálí (bedny už mají dle mého názoru dávno doma). Možná sami někde testují v laborkách, co já vím. Důležité je, že už to mají v laborkách i lidé, co tomu rozumí a ví, jaké nedostatky tomu najít, aby se to dalo nahlásit jako zařízení nesplňující normy. Dál o tom nemá smysl debatovat, stále totiž  debatujeme jen o papíře …

169 Pjotrek Pjotrek | 18. dubna 2012 v 20:06 | Reagovat

[168]:

Nemusejí přeci ztrácet čas, mohou rovnou se zařízením zajít na ČOIku aby vydala předběžné opatření. Zařízení už měří a problém jistě není v prokázání záměru zde PBM10 nabízet což se děje. Problém je že je stím ČOIka vyhodí ještě drsněji než ČTU :). Nikdo do sporu s NO nepůjde, snad má stát dost rozumu prohrát další arbitráž. Ať si ji u soudu zaplatí sami.

170 pepe pepe | 18. dubna 2012 v 21:17 | Reagovat

[167]:
ty mas k dispozici kompletni hlasovej zaznam?

171 Neuro Neuro | 19. dubna 2012 v 9:17 | Reagovat

[169]::
Ehm, ČOI tu není od předběžných opatření, tos špatně pochopil fungování toho úřadu. Předběžné opatření mohl udělat ČTÚ, ale na to už je pozdě a stejně si myslím, že by ho i tak nevydal, také moc prevenci neřeší. ČOI je inspekce, šetří porušování, nezajišťuje prevenci a k porušení v ČR ještě nedošlo (celkem by mě zajímalo, co vlastně naši výrobci v laborkách měří, dle mého názoru Poláka a pak se bude čekat na první uskutečněný prodej v ČR).
„Problém jistě není v prokázání záměru zde PBM10 nabízet“ – nechápu, cos tím myslel. Záměr zde PBM10 nabízet prokazují snad přímo obchodníci sami dostatečně, ne ? Proč by měl někdo měřením prokazovat záměr obchodníků ? Že Tys před psaním textu požil ;)
ČOI nikoho nevyhodí, bude se muset zabývat podanou stížností a pokud z laborky vypadnou faktické důkazy o nesouladu s normami ČR, tak se ani žádný spor s NO konat nebude. Kdybys věnoval místo plakání po diskusích čas studiu postupů schvalování, věděl bys, že je za soulad s normou odpovědný stále výrobce, NO provádí pouze proměření některých parametrů, zdaleka ne však všech. Nicméně i kdyby to posvětil třeba prezident EU, pokud se prostě prokáže nesoulad s normami ČR, tak to ČOI zakázat musí. NO by pak musela prokázat soulad s normami ČR, což se jí povede dost těžko – laboratoře provádějí exaktní měření. Nicméně co já vím, třeba z měření vyplyne, že je PBM10 naprosto v souladu a bude vymalováno. Ale opakuji, do té doby je to jen plkání o ničem. Až budou výsledku, bude to též plkání o ničem, protože se buď nebude dít nic, nebo bude muset ČOI konat. Nikdo nikoho vyhazovat nebude a ani se nikdo nebude soudit, protože tohle není o filosofování, ale přesných technických parametrech a zákonem daných postupech.

172 Pjotrek Pjotrek | 19. dubna 2012 v 10:41 | Reagovat

Stačí nabízet viz dokumenty na obchodu třeba i4wifi.cz. A ten hlod že ČOI nic proaktivně nedělá a prevenci neřeší si přečti zde sám, některá písmenka asi znáš.

http://www.coi.cz/files/documents/kontrolni-cinnost-coi-2012.pdf

zdroje nezddoucich interferenci u
t e l e k o m u n i k a i n i c h   z a i i z e n i
p r o a k t i v n i
vfsledky
s p o l e d n ' i c h   a k c l
k o n t r o l a
d o k u m e n t a c e  a
z k o u 5 k y  p r o d u k t u

173 pepe pepe | 19. dubna 2012 v 19:45 | Reagovat

no ja si pockam co na to napise za vysledek sebek pripadne co vypadne z laboratori nasich vyrobcu kteri uz to fyzicky maj v rukou

174 Pjotrek Pjotrek | 19. dubna 2012 v 23:06 | Reagovat

[173]:

Předně Šebek do sporu s jinou NO nepůjde. Tedy je úplně jedno co jinak kde komu u piva řekne. A laby našich výrobců budou určitě věrohodné. I kdyby Testcom coby akreditovaný labák něco jakože našel tak stále to jde vůči vyjádření NO co udělila CE. Chceš-li něco změnit jdi si k soudu a utři nebo vyhraj. Změnou VO prohrají úplně všichni ala koordinace na placený PtM všude v EU.

175 Neuro Neuro | 20. dubna 2012 v 0:03 | Reagovat

[172]:
Proaktivně není preventivně, motáš hrušky a jablka .. proaktivně znamená, že ČOI sama od sebe provádí měření EXISTUJÍCÍCH produktů na trhu. Preventivně by znamenalo, že se ČOI sebere a pojede zakoupit plánovaný produkt pro ČR k výrobci do ciziny a ten proměří ještě v době, kdy na trhu není. To ČOI nedělá. Proaktivně samozřejmě funguje, nicméně i tak bude mnohem rychlejší jí přímo poskytnout měření Testcomu a podnět, na čemž se teď pracuje, než čekat, až se k tomu "proaktivně" dopracuje sama.
Pokud budou výsledky v rozporu s normami platnými v ČR, bude muset ČOI konat bez ohledu na nějakou NO. Je to mnohem rychlejší postup, než se roky někde soudit .. soudy jsou tu od toho, aby řešily spory. Pokud měření Testcomu prokáže nesoulad (pochop už konečně, že exaktní měření nejde proti nějaké NO, exaktní měření prostě prokáže skutečnost, nevyjadřuje se k NO), nejedná se o spor, ale o jasné porušení norem a není důvod to řešit soudně, od čeho by tu pak ČOI byla ..
Já chápu, že bys raději roky vleklý spor u soudu, ale my přeci jen využijeme mnohem rychlejších cest přes exitující úřad.

176 Pjotrek Pjotrek | 20. dubna 2012 v 0:25 | Reagovat

[175]:

Prostě jako sedláci u Chlumce:)).

177 Neuro Neuro | 20. dubna 2012 v 0:43 | Reagovat

[176]:: A to zas ne, obchodní záměr to byl dobrý, k Chlumeckým sedlákům bych i4wifi nepřirovnával .. ;)

178 Pjotrek Pjotrek | 20. dubna 2012 v 10:04 | Reagovat

[177]:

Dávám FDD měsíc, maximálně dva a to uslyšíme nářků jak mě jiné hovado zarušilo a nic proti tomu legálně nesvedu:-).

179 Neuro Neuro | 20. dubna 2012 v 10:46 | Reagovat

Bude a nebude. I když to dopadne blbě, my co kupujeme plně laditelné FDD nemáme s PBM10 problém, naopak umíme slušně zavařit jí (ona s RX jinam neuteče, takže nás nedokáže PBM10 rozhodit). Ti co mají pevné filtry holt budou chodit se štípačkama. Proti tomu se legálně taky těžko bojuje .. a morálně je to to samé, jen je to více HW zarušení ;)

180 Pjotrek Pjotrek | 20. dubna 2012 v 15:16 | Reagovat

Rušit určitě nikdo záměrně nechce, ale jistě pochopíš že když si někdo koupí tak drahý spoj za 20tisíc, tak jej chce nasadit a pokud ve městech už není kam, tedy se to samo pročistí do těch 2měsíců:-).

181 Neuro Neuro | 21. dubna 2012 v 2:57 | Reagovat

Jj, štíp štíp a bude zase čisto :)

182 Pjotrek Pjotrek | 21. dubna 2012 v 9:51 | Reagovat

[181]:

Prosím pojď mi na sajtu, kamera už na Tebe čeká a kriminál za ničení veřejné telco sítě taky:-)). Počkám měsíc dva, rupnou Ti nervičky při druhém nechtěném zarušení:-). Ale pokud jsi blázen tak jak to zde podáváš tak do blázince s Tebou:-)).

183 Neuro Neuro | 21. dubna 2012 v 11:44 | Reagovat

Kamera nic neřeší, to víš moc dobře. Ale jo, osaď ke každý PBM10 kamerku :) ponožka je levnější.  Možná bys to mohl doporučit i4wifi jako bundle – ke každé PBM10 nutná kamera ;) Na druhou stranu je výroba toho klumpu tak levná, že by kameru ve stejném kvalitativním provedení měli dávat v rámci stejné ceny zdarma ;) S těmi nervy buď v klidu, jsem s ohledem na vývoj zákazu PBM10 čím dál optimističtější. Neodolatelné nutkání ve flameware sklouzávat k osobním útokům ukazuje opravdu na podkopané duševní zdraví (chápu, těšil ses na hračku a oni Ti ji ti zlí berou), ale v duchu podle sebe soudím tebe to nebude moje zdraví, ale neboj, to nebolí ..
Vidíš, další doporučení pro i4wifi do Podpory: "Hroutí se Vám život z nemožnosti nasadit PBM10 v ČR ? Kontaktujte našeho psychologa, jsme tu pro vás .. " :) To bude klientů ..

184 Neuro Neuro | 21. dubna 2012 v 11:56 | Reagovat

Jo, to s tím ničením telco sítě, to je taky dobrý vtip :)))) prý telco síť :)))) postavená na PBM10 .. ale možná jde o překlep, možná’s chtěl napsal tele sítě, páč jen tele se může snažit NĚCO stavět na PBM10. To NĚCO ale rozhodně není telekomunikační síť.
Už vím, prozřel jsem. Ty, hele, zkus kontaktovat někoho z politbira, oni se taky snažili v příhraničí budovat síť rušiček. Mají s tím zkušenosti, poradí Ti jak na to. I4wifi by na to měla založit novou sekci v Produktech – Rušičky :))))

185 Neuro Neuro | 21. dubna 2012 v 12:04 | Reagovat

Teď vážně, nebylo by pro UBNT mnohem schůdnější, kdyby PBM10 prezentovali rovnu jako rušičku, tak rozhodně splní všechny normy pro rušičky a ještě by nikdo neprotestoval .. udělali by buuuziiiness, stejně to tu chtějí lidi koupit jen na rušení, tak co si nalít rovnou čistého vína :) sorry, ono o PBM10 psát vážně nejde, ale snažil jsem se … ;)

186 franta fanta franta fanta | 22. dubna 2012 v 18:55 | Reagovat

už ses vykecal z blbostí neuro? :)

187 Neuro Neuro | 24. dubna 2012 v 12:37 | Reagovat

Ale jo, vykecal. A mám i novinku – víte, že ta rušička ruší i licencované 11GHz pásmo ? Ale ono to přeci má papír, to přeci nemůže, s tím ČTÚ ani ČOI nic nenadělá ..
Je mi čím dál veseleji :) 11GHz spojů je v ČR nasazeno celkem dost a doufám, že pokuty za rušení placených pásem budou pro majitele rušiček likvidační (pokud platím za licenci v řádech desetitisíců, moly by být pokuty v řádech statisíců). To je přesně ten políček, který si zaslouží .. stačí mít poblíž nasazené PBM10 v 11GHz spoj a dát stížnost na CTÚ (a je jedno, jestli budu opravdu ve skutečnosti rušen - dle měření z laborek je prokázání rušení v 11GHz jasné a FW to nespraví). A bude pokoj od konkurenčního bastlíře a možná i navždy ..
Třeba se nakonec PBM10 proslaví ne jako hřebíček do rakve 10GHz pásma, ale jako hřebíček do rakve ISP bastlířů, který si navíc zatlučou vlastním kladívkem :)

188 Neuro Neuro | 24. dubna 2012 v 13:44 | Reagovat

Tak abych byl korektní, tak to vypadá, že to rušení v 11GHz je ještě v normě. Tak nic, skoro škoda, ne ?

189 Kolemjdouci Kolemjdouci | 24. dubna 2012 v 13:56 | Reagovat

No Neuro, nekdo ti to musel napsat na ISPforu, ze? Neni to jen takove papuskovani, ze ti to nekdo jinde musi rict a ty to sem jen pak prenasis? :)))

190 Pedro Pedro | 24. dubna 2012 v 20:33 | Reagovat

Jo jo, stačí sledovat na ISP fóru nové posty a ty "senzační novinky" tak Neurovi vyfouknout před nosem. Alespoň by je dodatečně nemusel dementovat ... ;o))

191 Breakman Breakman | 25. dubna 2012 v 8:49 | Reagovat

Dement dementuje - jaka ironie! :)

192 Neuro Neuro | 25. dubna 2012 v 23:20 | Reagovat

Jooo, gratuluji ;) já tu sice v každém druhé příspěvku uvádím kde čerpám a že se nejen výstupy z laborek probírají mnohem hlouběji na ispforu a koukám, že tu má někdo natolik „krátké“ vedení, že mu to po měsíci už i došlo. Gratuluji k bystrému postřehu ;)
Demenci komentovat nemusím, každý, kdo nemá hlavě místo mozku z piva kostku dokáže posoudit, zda je hodnotnější snaha informovat včetně korektní opravy informace, nebo potřeba obhájit svoji existenci na planetě nepovedenou snahou alespoň něco napsat v duchu příspěvků [189]:, [190]: a [191]:. Gratuluji k dosažení puberty ;)

193 Neuro Neuro | 25. dubna 2012 v 23:30 | Reagovat

Mimochodem, zapomněl jsem se zmínit, že jsou další výstupy z měření a protože to tu některé značně irituje (je to pochopitelné, když se tím fakticky prokazuje, co to UBNT vyrobilo za plečku), tentokrát přepisovat nebudu:
A TADY MĚL BÝT ODKAZ, ale není, protože prostě nelze příspěvek s přímým odkazem uveřejnit, čeká se na povolení autora a to nenastane. Což je důvod, proč jsem minule "papouškoval" … aby tady některým nevyskočil zbytečně tlak, tak přepisovat nebudu (je to navíc i dlouhé), hledejte na ispforu ..

194 Breakman Breakman | 26. dubna 2012 v 8:56 | Reagovat

[193]: Co se ti nezda na tom, ze linky (treba na konkurenci) podlehaji na firemnim foru schvalovani?

195 NakedMan NakedMan | 27. dubna 2012 v 18:24 | Reagovat

Vážený uživateli Neuro.
Dne 16.5. Vám bude expedováno 10ks objednaného zboží UBNTPBM10.

Děkujeme za Vaši věrnost a těšíme se na další nákup :)

196 Neuro Neuro | 27. dubna 2012 v 22:33 | Reagovat

[194]: Ale jo, v pořádku, pak se ale nedivte, že tu místo přímého linku přepisuji co jsem kde vyčetl.

[195]: Probůh jen to ne, to bych se za ekologickou likvidaci nedoplatil ;) Takhle mne netrestejte. Naštěstí jsme se v rámci protestu rozhodli od i4wifi už nebrat, balík by poputoval zpět ..

197 PV PV | 28. dubna 2012 v 16:12 | Reagovat

[196]:

Vole, nikam nic neposílej a šoupni to raději své konkurenci. Ta chce PBM10 jako sůl:). Byla by Ti vděčná mít to o den dřív:)).

198 Neuro Neuro | 28. dubna 2012 v 19:20 | Reagovat

Já sice naši konkurenci moc nemusím, ale až tak krutý, že bych jim to přepsal zas být nemůžu .. To se nedělá ani největšímu nepříteli ;)

199 PV PV | 30. dubna 2012 v 13:29 | Reagovat

Pak jsi vlastně šťastný to muž. Ty to používat nechceš, tvá konkurence o to nestojí. Tedy nikdo to používat nebude, nač tedy proti tomu brojíš. Se trošku nad sebou zamysli co píšeš za sračky o:)).

200 Breakman Breakman | 30. dubna 2012 v 15:56 | Reagovat

[196]: njn, pak se ale nedivte, ze si z vas delaj lidi srandu, kdyz sem kopirujete bez rozmyslu nejake blbosti...

201 Neuro Neuro | 30. dubna 2012 v 18:10 | Reagovat

[199]: No z principu přeci. Když Číňan vyrobí jedovatou hračku pro děti, taky mi to nebude lhostejné, byť ji já ani nikdo v mém okolí kupovat nebude. Budu se také snažit, aby se tu takový klump neprodává vůbec ...

[200]: Já se nedivím a upřímně je mi to jedno. Špatně jsem zhodnotil informaci, protože jsem ji poslal dál, tak jsem se postaral i o korektní opravu. Pro mne tím ta věc končí, jestli se v tom má někdo chuť babrat nebo má potřebu se mi smát, tak nechť si dobře udělá, fakt s tím nemám problém ...

202 Michal Michal | 9. května 2012 v 12:40 | Reagovat

http://www.ctu.cz/ctu-online/diskuzni-misto.html?action=detail&ArticleId=9160

203 Neuro Neuro | 12. května 2012 v 19:16 | Reagovat

https://docs.google.com/document/d/1hiSHT3IvAEnZc6y3g7XqC45szkVVlTsDrq-OTme1Lkc/edit?pli=1#

204 louis vuitton handbags louis vuitton handbags | E-mail | Web | 26. července 2012 v 5:25 | Reagovat

There are many louis vuitton handbags reasons behind its divine status in fashion kingdom. Firstly of all, it originated the fashion capital, Milan as early as 1913. It endured the ruthless forgetfulness of time and matured with it.

205 coach factory outlet coach factory outlet | E-mail | Web | 13. září 2012 v 10:57 | Reagovat

Following these tips will simplify your high tech life. A little extra thought and planning can save you time later. Now you can actually run out the door without running around looking for your phone first.

206 coach store online coach store online | E-mail | Web | 22. září 2012 v 4:11 | Reagovat

A very good article...

207 Norzanwap Norzanwap | E-mail | 10. února 2017 v 9:31 | Reagovat

cialis coupons for walgreens website
http://pharmshop-online.com - generic cialis  side effects of cialis heart
<a href="http://pharmshop-online.com">generic cialis</a> - compare cialis levitra cialis
cialis generic online biography

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama