EVBIKE na Bike Brno 2012

18. října 2012 v 16:50

Co bylo k vidění

Ti z vás kteří zavítali na mezinárodní cyklistický veletrh "Bike-Brno", který se konal od 4. do 7. října na brněnském výstavišti, měli možnost na vlastní kůži odzkoušet vedle spousty elektrokol právě naší sadu EVBike, ať už ve verzi jízdního kola nebo velmi populární koloběžky

Pavilón byl vybaven jizdní dráhou s rampou kde zájemci testovali různá kola a měli právě možnost porovnat náš EVBike s motorem 500 W s ostatními koly s 250 W. Zájem byl obrovský a kdyby náš stánek měl dveře tak by se u nás netrhly. S našemi koly zájemci odjezdili více jak 100 jízd a po káždé jízdě byli plní nadšení. Někteří zájemci odzkoušeli kola všech stánků a náš EVBike považovali za to nejsilnější z celé výstavy. Jelikož jsme byli jediní kdo nabízel kolo / koloběžku s motorem 500 W, nebylo třeba o tomto tvrzení pochybovat.

Naše kolo mělo výhodu vedle silnějšího motoru také možnost jízdy na plyn, zatímco ostatní kompletní elektrokola nabízela pouze funkci pedalového asistenta. Právě možnost šlapat bez asistenta a v případě potřeby jezdit jen na plyn se jevila velmi atraktivní. Hitem byla z podobného důvodu právě koloběžka, která se od prvního pohledu netvářila jako náhrada za běžné jízdní kolo, ale jako sympatický dopravní prostředek k užitku.

Výhoda stavebnice

Hlavní výhodou podle zájemců je právě možnost namontovat stavebnici na libovolné kolo bez nutnosti koupě celého za 40 000 Kč. A my s nimi plně souhlasíme!


K dispozici je video z výstavy a několik fotek.







 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bob Bob | 18. října 2012 v 22:52 | Reagovat

Jak je to s kapacitou akumulatoru? Vsichni vyrobci maji podobnou velikost aku. Oni maji motory 250W, i4 ma 500W. Jak je to pak s dojezdem, neni dojezd optoti konkurenci polovicni, kdyz je odber energie dvojnasobny? Muzu sice zamachrovat, ze mi kolo prohrabuje, ale kdyz zdechne po 20 km a konkurence se 40 km poveze, ale pomaleji, je na tom kolo s 250W lip.

2 Breakman Breakman | 19. října 2012 v 8:46 | Reagovat

[1]: No, to ale prece nesmysl. Pokud to vezmu do dusledku, tak motor s vyssim vykonem vyvine vetsi rychlost, takze sice pobezi polovinu casu ale pojedu dvakrat rychleji, takze ujedu stejne. Teoreticky.

Prakticky je vyssi vykon lepsi, protoze ti dava vetsi pruznost pri jizde. Kdyz potrebujes, zrychlis, kdyz ne, jedes pomalu. Motor samozrejme nezere konstantne 500W.

Dalsi vec je, ze kolo i4 ma "PLYN", kdezto ostatni jen pedalovy asistent. Tzn. ze na tom kole od i4 nemusis slapat, na ostatnich jo.

A uplne do dusledku, i kdyz ti dojde stava, mas porad jeste slapky... :P

3 fsfsf fsfsf | 19. října 2012 v 16:12 | Reagovat

Nevim jestli to stale plati, ale do tech 250W to je z duvodu, ze nemusi prochazet schvalovanim.

4 Mikesh Mikesh | 30. října 2012 v 10:30 | Reagovat

250W je z důvodu legislativy. EVBIKE má v základním nastavení omezovač na rychlost do 250W a 25 km/h. Pokud někdo potřebuje více šťavy, pak si to může na vlastní riziko přeprogramovat. Vyšší výkon motoru se odrazí zejména v průžnosti jak psal Brakeman. Je to jako porovnat fabii s 1,2 htp a tu samou fabii s 1,9 tdi. I když je pouze do 50 km/h pružnost jízdy je neporovnatelná.

5 Mikesh Mikesh | 30. října 2012 v 10:34 | Reagovat

Co se týče dojezdu, tak v rámci firmy na kolech jako zaměstnanci jezdíme. Slečna o váze 70kg na kole s kamarády bez elektrifikace ujela v pohodě 60 km. Protože by ji kamarádi nestačili jela pohodovým tempem s průměrem do 15 km/h. To je reálný výsledek a opravdu použitelný. Samozřejmě, že pokud mám 95 kg a povezu se na to jako na motorce do kopce vyždímu baterku již po 25 km. Ale to je pořád dobrý dojezd na většinu dojíždění do práce. Za 4 hodiny mám nabito a z práce odjíždím opět na plnou nádrž. Kdo chce, může si u nás kolo v Praze vyzkoušet. Stačí o to požádat na sales@i4wifi.cz

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama